25 augusti 2012

Citatsprutan

Bjuder på dagens citat:

(Påväg hem.)
Jag cyklar förbi några noobs som inte verkar va så gamla alls, varpå den ena skriker; "Har du en tändare?!"
Jag svarar: "Nej,... Inte till dig."
"Det där var faktiskt jävligt otrevligt... buhuu" kompisarna instämmer i stil med "aa, otrevligt, mmm.."
"Bura in mig då..."

Och förra helgen

(På krogen efter kräftskiva.)
Dansar lite, plötsligt avbryts dansen och jag vänder mig till Hampus, och säger: "Fan, vad du stinker kräftor i munnen, gå och ta en shot!"
Och så gör han det. Det är fortfarande oklart om han faktiskt luktade så illa i munnen, eller om jag bara ville lura i honom en shot. Det är lite där charmen ligger. Ingen vet.


Wilhelm Moberg? Nej Hampus Wilhelm Nilsson!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Drop a comment!