16 augusti 2012

Don't call it a comeback... Yet!

Har dammat av bloggen nu eftersom jag än en gång är fast besluten om att jag ska göra det bättre och tillföra lite kontinuitet den här gången. Jag är ju en ordbajsare, utom allt rimligt tvivel.
Men kanske bara på deltid? Eller 70/30-nånting? Säger ingenting mer så har jag ingenting sagt.

Hursomhelst. Oj, höll på att glömma... Ett Shoutout till Anton! Min absolut enda läsare.

Såå.. HEJ ANTON ADRIAN, HELSINGBORG. Hemskt mycket hej.

Just idag är man lika ledig som en bondkatt, men det verkar inte bättre än att vädergudarna känner till detta och har i ren jävulskap släppt ett ordentligt hellregn över hela Uppsala. Ergo jag har stannat inomhus hela dagen och har inga större planer på att gå ut.


I skrivande stund har jag inte mindre än två laxfiléer i ugnen som ska avnjutas ihop med en bönsallad utav mig och min kära. Lär bli filmkväll ikväll eftersom jag saknar fantasi, vädret suger och jag råkar ha the Dictator på datorn som bara ligger och väntar på mig. Men kom ihåg att det är olagligt att tanka filmer. Så officiellt sett har filmen bara dykt upp på min dator helt utanför min vetskap.


Nu är det laxdax. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Drop a comment!