18 november 2009

Home alone

Idag åkte Niclas hem till Schweden! To KNA! Världsmetropolen... Där han kommer få träffa sin mamma, sova i sin egen säng, äta mammas hemlagade mat, se på tv (Svensk tv), träffa alla polarna, allt det plus vara ledig dessutom. Jag är kvar här, i en relativt tom lägenhet numer, inge folk alls förutom lilla jag. Chill. Idag har jag diskat massa och börjat städa ordentligt, det var ett tag sedan, behövdes kan man säga. Långt ifrån färdig, men det börjar se riktigt beboeligt ut! Fortsätter imorgon nu är jag trött eftersom jag efter mitt hårda städpass passade på att unna mig själv glass och chillade ganska hårt till en film, inte vilken som helst... Brüno! 4/5 toasters, Kanonkul!

Saker man kan göra när man är hemma själv:

1. Sjunga högt och tydligt!
2. Gå på toa med vidöppen dörr.
3. Gå runt naken (om man vill)
4. Skrika som en galning när man spelar dator.
5. och städa... tydligen.

Planen är ju att förlänga listan, men kommer inte på mer nu, det kommer nog allt

Nu blir det sömn.
Godnatt folkens :)

2 kommentarer:

  1. kommer du hem i jul??????????????????????
    Kram

    SvaraRadera
  2. kan du kolla på min blogg varför folk inte kan kommentera i den????

    Kram

    SvaraRadera

Drop a comment!