10 november 2009

Nu har jag äntligen vinter-rustat! Köpte mössa igår och idag var jag ute på stan och letade vantar och halsduk också. Gick som smort, hittade superbra saker på H&M för en billig peng. Extremt nöjd med vantarna; tumvantar, men inte vilka som helst... Det brukar kanske kännas ganska klumpigt och osmidigt med tumvantar, men inte dem här! Man kan ta av toppen, vika undan den och så *Vips!* har man sånna avklippta fingrar, hur smidigt som helst!

Sen gick jag och köpte med mig McDonald's med mig hem, Kanongott! Har inte ätit det på över 3 månader, så det kunde man gott unna sig tycker jag. Fast det var sjukt mycket dyrare här i Norge, och dessutom finns det ingen god dipsås, försök förstå att det inte finns varken bearnaise eller garlic-dipp. Helt sjukt! Nästan omänskligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Drop a comment!