11 november 2009

Tandvärk

Helt sinnesjukt! Jag tror jag har fått tandvärk. Aj, aj, aj. Det gör liksom ont i hela käken och i/under vissa tänder och har på något lustigt sätt spridit sig till kindbenet. Riktigt skumt. Har aldrig känt så här förut, and it's a feeling I don't care for at all. Jävligt oskönt faktiskt, så jag tänkte jag skulle försöka sova nu istället, om det går. Och hoppas det inte gör så ont imorgon. Tänk om det är nåt visdomstands-bus... Då lär det ju inte vara över imorgon i alla fall. Men det tror jag inte, dock tror jag det är något helt annat, något värre, oförklarligt, som sen bara går över mystiskt. Det brukar vara så med mig. Jag borstar ju alltid tänderna och har aldrig någonsin haft hål, så jag bara tror inte att det skulle vara något sånt.

Ah ja, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Drop a comment!