16 november 2009

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Helgen var nice, vi var ute i Lördags, jag, Nicke och Jesus. Vi var på Blå, det var Ok, inte mycket mer, det var liksom inget speciellt. Knappast ett fint ställe... Trotts att det kostade 150kr plus garderob 30kr. Men det gick bra att dricka där i alla fall, vilket är det viktigaste, Niclas och jag brände en lite för stor summa pengar. Och Jesus blev utslängd. Efteråt blev det fyllemat på 7Eleven med lite freebies, killen som jobbade var schysst nog att bjuda på lite extra, eller det var ju min idé från början, man är inte så dålig på att snacka trotts allt! Snackade till mig ett par wienerbröd och ett par bullar till Nicke. Tydligen dåligt! Så kan man väl summera Lördagen.

Söndagen var man inte så sliten ändå faktiskt, men det var ingen hög fart på dagen, bestod väl i stora drag mestadels av Lost och cs.

Nu har en ny jobbvecka börjat och den tog av med en räserfart, då jag råkade komma en timme för tidigt till jobbet, Schmaart! Men man är ju inte den som är den, utan det är bara att bita ihop och sätta igång. Sen att man dock var tvungen att jobba över en halvtimme för att det fattas folk, nej det gjorde faktiskt inte ens något. Helt ärligt. :)

Imorgon kommer jag dock i tid, eftersom jag numera vet vilken vecka det faktiskt är. 47. Inte 46. Och det var aldrig 45 förra veckan. Så nu var det klart.

That's all folk's!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Drop a comment!